Stardoll

Temat: Co maja LATINO czego wy nie macie..?
dziewczyna i strasznie naprawde strasznie mnie denerwuje Twoje podejscie do polskich(wspanialych)zreszta chlopakow. maja wady to fakt,ale czy chlopcy z zagranicy ich nie maja? wg mnie polscy chlopcy sa najlepsi,trzeba kochac to co ojczyste a nie zachwycac sie obcym. nie sluchajcie chlopaki jej durnych wypowiedzi i tak Was kochamy i to Wy jestescie najlepsi!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,150,4828781,4828781,Co_maja_LATINO_czego_wy_nie_macie_.html



Temat: Czy polski rock zaistnieje na świecie?
Dośc prosto - kojarzysz kresowy akcent w języku polskim? To mniej więcej ta sama przypadłość. Więc wyobraź sobie poważny rockowy protest song, albo romantyczna balladkę zaśpiewana w stylu batiarskich piosenek, z najlepszej szkoły Szczepka i Tońcia:) P:)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20715,48225717,48225717,Czy_polski_rock_zaistnieje_na_swiecie_.html


Temat: Filmy-piękne, ciekawe, dające do myślenia, dziwne
No ostanio zastój w temacie, więc dodam kilka filmów wartch obejrzenia 1.Uwierz w ducha - przepiękny dramat romantyczny, z elementami komedii. 2.Pulp fiction - po prostu genialny scenariusz Quentina Tarantino, ze wspaniałą obsadą aktorską ( John Travolta,Samuel L. Jackson,Uma Thurman,Bruce Willis,Tim Roth) Tego filmu się nie zapomina. 3.Dirty Dancing (ale część pierwsza) W dosłownym tłumaczeniu brudny taniec, chociaż film w polsce wyświetlany ... się muzyka i piosenki, a te stoją na najwyższym poziomie. 5.Goroczką sobotniej nocy - jedziem dalej z Travoltą.Po tym filmie młody Travolta staje się gwiazdą kina, a sam film, też trochu ... w sobie to coś, co przykuwa moją uwagę.No i jak dla mnie to najlepszy film francuskiego mistrza akcji Luc Bessona. 9.Szósty zmysł - Bruce Willis i niepowtarzalny klimat filmu Nic dodać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24395,35918009,35918009,Filmy_piekne_ciekawe_dajace_do_myslenia_dziwne.html


Temat: "Milosnikowe" piosenki
"Milosnikowe" piosenki Mozecie mi podac tyuly waszych ulubionych romantycznych piosenek, przy ktorych lezka kreci sie w oku (najlepiej po angielsku, ale i polskie i wloskie sie przydadza) Jakos tylko kilka mi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11918,68174097,68174097,_Milosnikowe_piosenki.html


Temat: marzec dla rozwodników
myslovitz - ładny teledysk... ...jest do tej piosenki (chciałbym umrzeć z miłości). teledyski.onet.pl/10174,1001222,teledyski.html A że smutasy, to swoją drogą. I że tekst piosenki, choć romantyczny, jest mym zdaniem skrajnie idiotyczny:) Tu wychodzi ze mnie umysł ścisły... (byle nie rozprysł się na podłodze przy tym wychodzeniu) I tak uważam Myslovitz za najlepszy, najbardziej profesjonalny zespół rockowy w Polsce (przynajmniej z tych jeszcze nie-bardzo-starych). Ten dźwięk na koncertach (tzw. sałnd:) )... I parę piosenek mają ciut weselszych;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24087,59756032,59756032,marzec_dla_rozwodnikow.html


Temat: najbardziej romantyczny utwor muzyczny
Piosenka z reklamy SONY BRAVIA, oraz.... JosĂŠ Gonzalez - Heartbeats oprócz tego: Dire Straits - Brothers In Arms Chris Isaak - Wicked Game Bryan Adams - Heaven (MTV Unplugged ale oryginał ... the pearl's hair Luther Vandross - Hearts Get Broken All The Time Lenny Kravitz - Again John Bon Jovi - Always (wg. mnie najlepszy kawałek Bon Joviego) Evanescence - My Immortal ... I Don't Want To Miss A Thing Hans Zimmer - Elysium (15 kawałek z soundtracku do Gladiatora, może i nie romantyczny ale na pewno piękny) z polskich kawałków: Varius Manx - Piosenka księżycowa Robert Janson - Małe szczęścia Perfect - Kolysanka dla nieznajomej Perfect - Ewka Perfect - Niewiele Ci mogę dać Oddział Zamknięty - Obudź Się Lady Pank - Zawsze tam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,520,10249476,10249476,najbardziej_romantyczny_utwor_muzyczny.html


Temat: Jutro (środa) godny koncert w Gumowej Róży
Poznaniu To jedno z najlepszych młodych objawień ostatnich miesięcy. Gra piękną, spokojną, trochę britpopowa, muzykę, której towarzyszą romantyczne teksty. Graftmanna (naprawdę nazywa się Roman Szczepanek) docenił m.in. Paweł Kostrzewa. Dziennikarz radiowy właśnie utworem młodego studenta Uniwersytetu Jagiellońskiego „Candidate for a star” otworzył płytę „Trójkowy Ekspres – Nowe twarze”.  Na albumie umieścił subiektywnie wybranych najlepiej rokujących polskich młodych artystów. Obok Romana Szczepanka były ... beautiful”, laureata nagrody MTV za debiut roku). Nie za bardzo podoba mi się jego utwór „Candidate for a star” ale druga piosenka, jaką znam „Yellow sofa” jest bardzo ok. Graftmann ma ... z gitarą. Jednak artysta i tak odróżnia się wyraźnie od brzmienia polskich bardów i potrafi zafundować publiczności romantyczny wieczór. W czwartek, 15 grudnia o godz. 21 Graftmann wystąpi w klubie Fripp...
Źródło: topranking.pl/1809/jutro,sroda,godny,koncert,w,gumowej,rozy.php


Temat: napiszcie tytuły romansideł
napiszcie tytuły romansideł ludzie, rzućcie pare tytułów piosenek spokojnych, romantycznych, tzw. pościelówy. Najlepiej polskie. Dzieki bardzo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,15824960,15824960,napiszcie_tytuly_romansidel.html


Temat: dajcie tytuły romansideł
dajcie tytuły romansideł ludzie, rzućcie pare tytułów piosenek spokojnych , romantycznych. Tzw.pościelówy. Najlepiej polskie. Dzięki bardzo
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,15825230,15825230,dajcie_tytuly_romansidel.html


Temat: RomanycznE WolnE PiosenkI :)))))
RomanycznE WolnE PiosenkI :))))) Czy znacie jakieś polskie romantyczne utwory najlepiej żeby był wolne ???? Z GÓRY BARDZO DZIĘKUJĘ :)))) BUUUUUUUZIAKI DLA WSZYSTKICH PAAAAAAAAA...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,520,51351297,51351297,RomanycznE_WolnE_PiosenkI_.html


Temat: 70 % zwiazkow rozpada sie
... tomik poezji? Pewnie nie ale jesli tak to przecytaj go jeszcze raz a zobaczysz ze milosc istnieje. posluchaj tekstow piosenek (nie takich jak Britney Sprs), poczytaj literature piekna, biografie pisarzy i...
Źródło: topranking.pl/1055/70,zwiazkow,rozpada,sie.php


Temat: Wdowa po Arafacie dostanie co rok 22 mln dolarów?
Sorry, ale nie zawsze moge szybko odpowiedziec, najpierw musze sobie troche czasu wyrwac, co na ogol najlepiej wychodzi noca. Ad rem: Oczywiscie jesli Polske uczynimy miara wszechrzeczy, to Izrael bedzie na ... o ponad 3 razy starszym stazu. Na polskim tle Niemcy to "bog wi co"...A to wcale nie znaczy, ze nie maja powaznych problemow. > Co demokratyczności wyborów Arafata to mogę przyjąć ... odstygnac, a juz sepy zataczaja coraz ciasniejsze kola... Mylisz sie zupelnie, piszac, ze moze chodzi o moja " romantyczną wizje bojowników o wolność" i podziw dla tychze. Ani Arafat ani islam ... rzeczywistosci metoda urawnilowki. Majac oczy, glowe i przede wszystkim wolny umysl moge sama oceniac. Wysocki napisal o tym b. madra piosenke pt. "Ja nie lubju". Ja sie pod nia podpisuje.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,50,17618376,17618376,Wdowa_po_Arafacie_dostanie_co_rok_22_mln_dolarow_.html


Temat: Turn It On
Turn It On Znakomity krążek. Ronan Keating ma wyjątkowy dar komponowania mocnych, wyrazistych melodii, jego piosenki wpadają w ucho od pierwszego usłyszenia – czy będzie to romantyczna ballada First Time, porywająco ... lat na nagranie płyty zawierającej wyłącznie jego własny materiał (prawie - na płycie są dwa covery). Turn It On to zbiór piosenek, z których każda ma szansę stać się przebojem – murowanym kandydatem na hit jest na przykład pełen wdzięku duet z LeAnn Rimes Last Thing On My Mind albo romantyczny First Time, który Ronan przekornie nazywa „piosenką weselną” (i może coś w tym jest). Osobiście mam nadzieję, że następnym singlem będzie ostry, zwariowany kawałek Back In The Day – ta przewrotna piosenka była przebojem jeszcze przed ukazaniem się płyty, kiedy krążyła po sieci w postaci kilkunastosekundowego fragmentu. Jeśli ktoś się zastanawiał, czy Ronan potrafi zaśpiewać coś bardziej chwytliwego od Life Is A Rollercoaster i Lovin’ Each Day to tu właśnie znajdzie odpowiedź. Piosenki ... bez komputerowego wygładzania, bez technicznych sztuczek (piosenka Turn it On Again miała posłużyć, jak sądzę, za materiał porównawczy: „tak robić muzykę też można, ale my nie będziemy...”. Co nie zmienia faktu, że Turn It On Again należy do najlepszych utworów na krążku). Posłuchajcie Let Her Down Easy – surowość tego głosu daje niesamowity efekt, szczególnie w zestawieniu z delikatną, wyrafinowaną aranżacją. To ... na dwa szczególne utwory na Turn It On. Pierwszym z nich jest This Is Your Song – piosenka, którą Ronan napisał dla swojej matki, która pięć lat temu zmarła na raka. ... mniej emocjonalne niż pierwowzór, piosenka, w całej swojej prostocie i bezpretensjonalności z pewnością należy do najbardziej poruszających utworów na płycie. Drugim szczególnym utworem jest moja osobista faworytka, piosenka Hold You Now. To prawdziwa perełka – hipnotyzujący rytm, charakterystyczna fortepianowa fraza i porywający wokal. Całość przywodzi na myśl najlepsze osiągnięcia George’a Michaela z czasów płyty Older. Turn It On to płyta dla każdego, ... Ronan udowadnia, że naprawdę kocha śpiewać i potrafi tę swoją pasję przelewać na słuchaczy. Na koniec zła wiadomość – polskie wydanie Turn It On składa się z dwunastu piosenek – w ... z Anglii. Łatwo możecie się przekonać, że warto to zrobić, wystarczy posłuchać tych piosenek (podobnie jak wszystkich pozostałych utworów z albumu) na oficjalnej stronie Keatinga pod adresem www.ronakeating.com.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,78,9443998,9443998,Turn_It_On.html


Temat: Co maja LATINO czego wy nie macie..?
maja kase i potrafia sie swietnie ubrac o tak! ten bozek: KASA... ciuchy, najlepiej markowe, takie ktore bron boze nie kosztuja ponizej 300 zlotych. bleeeeeeee, ale wartosci. > - dbaja o siebie, o ubior, higiene, figure w polsce mezczyzni tez to robia! > - potrafia ubostwiac kobiete, goraco i namietnie pewnie ze tak, dzis uwielbiaja te, ktora przyjechala z polski zbierac truskawki, ... > - maja gest, sa hojni, i nie wzbraniaja sie jesli kobieta chce to zrobic z > gumka heheh niech mnie! ale kryteria "fajnosci":))))))))))kondon!!!:))))))))) dobre!:) > - potrafia spiewac romantyczne piosenki ... ide na romantyczna kolacje zaraz :)) idz i baw sie dobrze z poludniowym kenem:) oby on cie mierzyl tymi kategoriami co ty jego... fajna laska... da sie bzyknac nawet bez gumki... ladnie pachnie... w polsce juz maja perfumy!i polki maja lepszy temperament od wloszek.... nie krzycza,kiedy ogladamy sie za kolejna zdobycza:))))) i maja male wymagania w stosunku do faceta....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,150,4828781,4828781,Co_maja_LATINO_czego_wy_nie_macie_.html


Temat: Contemporary Noise Quintet "Pig Inside The Gentle"
... używać wciąż słowa na „j”, gdy inni wypowiadają je zwykle z amerykańskim przekąsem lub nabożeństwem kogoś wtajemniczonego. Tym bardziej trudno, że w Polsce – mówiąc z angielska – ogon macha psem....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20715,53038675,53038675,Contemporary_Noise_Quintet_Pig_Inside_The_Gentle_.html


Temat: Pobyt Benedykta XVI - wrażenia i komentarze
... on niechybnie najlepszym doradcą najlepszego prezydenta RP. I cały świat padnie nam do stóp.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,11207,42439686,42439686,Pobyt_Benedykta_XVI_wrazenia_i_komentarze.html


Temat: "Taka trudna piosenka"? -Tak powstaje plotka
"Taka trudna piosenka"? -Tak powstaje plotka Rozpoczynam właśnie takim tytułem, ponieważ pragnę otrzymać kilka wyjaśnień lub sprostowań na temat artykułu pani M.S. w poniedziałkowym wydaniu dodatku do "Gazety Wyborczej" gazety "Zielona ... Czy sądzi pani, że pisząc takie artykuły, które nie mówiąc prawdy zniechęcają ludzi do ubogacania się kulturą, zjedna pani więcej widzów takim imprezom? Być może najlepiej by było wszystkie te osoby, które przyszły owinąć w kaftan bezpieczeństwa i przykleić etykietkę infantylnego, zacofanego staruszka przedwojennej daty, który to pamięta jeszcze romantyczne spacery po parku, przedstawienia uliczne i muzykę płynącą z instrumentów, a nie ... tym bardziej wysłuchując jednych z najlepszych gwiazd polskiej sceny. Podsumowując - kochana praso - nie ma to jak w jednym artykule zachęcać ludzi do korzystania z imprez kulturalnych, a w drugim...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,73,24544326,24544326,_Taka_trudna_piosenka_Tak_powstaje_plotka.html



© 2009 Stardoll.

Home name TLD NAD T743